.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در مازندران

شمال نيوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همه دلدادگان به ساحت علی بن موسی الرضا(ع) در سراسر کشور و جهان می‌توانند در هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) شرکت کنند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی اظهار داشت: هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) از سری برنامه‌های یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری و مذهبی مرتبط با سیره امام رضا(ع) و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) از جمله اهداف این جشنواره است.

ابراهیمی از اقبال عمومی به این جشنواره خبر داد و افزود: سال گذشته 83 هزار دل نوشته به این جشنواره ارسال شد.

این مسئول بیان کرد: امسال جشنواره ملی نامه‌ای به امام رضا(ع) در پنج رده سنی کودکان (7 تا 10 سال)، نوجوانان (11 تا 15 سال)، جوانان (16 تا 20 سال و 21 تا 31 سال) و بزرگسالان (31 سال به بالا) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم هر پنج رده با اهدای جایزه نقدی، نشان جشنواره و تندیس مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

ابراهیمی یادآور شد: جشنواره، بخش بومی هم دارد و نامه‌هایی که با گویش مازندرانی نوشته شده باشند به بخش بومی راه پیدا خواهند کرد که در این بخش هم پنج اثر مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به  اختتامیه این جشنواره در 24 شهریورماه سال ‌جاری تاکید داشت: علاقه‌مندان در سراسر کشور تا 20 مرداد ماه 1392 فرصت دارند تا نامه‌هایشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ابراهیمی گفت: هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) 24 شهریور ماه در مازندران اختتامیه خواهد داشت و از برگزیدگان در مراسمی باشکوه تجلیل می‌شود.

وی افزود: در آثار ارسالی باید مشخصات کامل شناسنامه‌ای، نشانی پستی و شماره تماس قید شود و نیز آثار برگزیده در قالب کتاب چاپ شده و برای برگزیدگان ارسال می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ابراز داشت: همه گروه‌های سنی و اقشار مختلف مردم می‌توانند دل نوشته‌هایشان را به ساری، میدان امام(ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دبیرخانه جشنواره، کد پستی 4815838794، صندوق پستی 1551 ارسال کنند.

وی اعلام کرد: شرکت در جشنواره با ارسال نامه از طریق پست الکترونیک به آدرس  nameh.imamreza@gmail.com یا شماره نمابر 01512264458 نیز امکان‌پذیر است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.